7. aug. 2012

16 små gaver..

til min elskede søster som tager på efterskole om under 24 timer..

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg har sendt dig en email med min adresse, har du fået den? :) Glæder mig virkelig til at få min give-away :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg undskylder rigtigt mange gange! Jeg har fået din mail - men har ikke lige haft tid
      til at svare på den, da jeg har skulle sende min søster på efterskole og været på arbejde.. :-(

      Slet
  2. Org, en sød tanke :)

    Knus
    danishrebel.blogspot.dk - kig forbi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også hun synes, eftersom hun blev så overrasket og glad, at der trillede et par tårer ned af hendes kind. :-)

      Slet
    2. Hvad har du skrevet på de små kort? :-)

      Slet
    3. Åh, der står en masse forskelligt, lige fra en pakke med plastre hvor der står "Til de dage hvor du kommer galt afsted.." til en skål nudler med teksten "Til de dage hvor køkkendamerne har brændt maden på" osv. :-)

      Blogger desværre ikke på denne blog mere - men du/I er velkommen til at kigge forbi min nye blog: http://capitulosdelavidas.blogspot.dk :-)

      Slet