18. aug. 2012

Instagram - siden sidst..

Ved godt jeg sagde at jeg ville ligge billeder ind fra Instagram noget oftere - men det fik jeg ikke lige gjort... Så I får lige et tredje indlæg fra i dag og en opdatering om hvad jeg har foretaget mig siden sidst..

Siden sidst har jeg...
Spist lækker is-dessert med en veninde // Savlet over Douglas fra filmen "LOL" // Været på McD med familien

Fået en skål fuld af Maoam af min chef // Hygget mig over et skilt i Netto // Blevet lykkelig ejer at Sex and the City dvd-boksen

Spist lækker pariser-toast // Taget billeder af min venindes hund // Set en masse OL

Nydt at sove længe // Lavet chokoladekage til arbejdet // Nydt synet af den charmerende Warren Weir

Taget billeder af min søde kanin // Sorteret i mine neglelakke // Indset hvor meget jeg savner at kunne løbe

Spist en halv liter regnbue-is // Været ved at dø af skræk oven en gigantisk edderkop // Foldet små "lykke stjerner"

Og sidst men ikke mindst, bagt en masse lækre pølsehorn og drukket Matilde kakao

Ingen kommentarer:

Send en kommentar